مدیر عامل بانک CEO می گوید بیت کوین در دستور کار HSBC نیست.

HSBC به لیست در حال رشد بانک های بزرگ ارائه محصولات سرمایه گذاری بیت کوین و رمزنگاری به مشتریان نخواهد پیوست.

مدیر عامل بانک CEO می گوید بیت کوین در دستور کار HSBC نیست.

به نظر می رسد اقدام پر سر و صدا اخیر ارزهای رمزنگاری شده فرصت کافی برای بانک محبوب ضد رمزنگاری HSBC را فراهم کند تا موضع منفی خود در قبال ارزهای مجازی را دو برابر کند.

نوئل کوین ، مدیر عامل HSBC روز دوشنبه در گفتگو با رویترز گفت که این بانک علاقه ای به اجرای میز تجارت رمزنگاری یا ارائه بسته های سرمایه گذاری مرتبط با ارزهای رمزپایه به مشتریان خود ندارد.

کوین بی ثباتی را دلیل اصلی تصمیم بانک با وجود روند ظهور سایر موسسات مالی بزرگ اعلام کرد که قصد دارند راه های سرمایه گذاری رمزنگاری را برای مشتریان خود باز کنند.

در اوایل ماه مه ، غول بانکداری سرمایه گذاری Wells Fargo اعلام کرد قصد دارد اولین محصول سرمایه گذاری رمزنگاری شده را برای مشتریان اصلی معرفی کند. همچنین ، سایر بانک های بزرگ ایالات متحده مانند مورگان استنلی و گلدمن ساکس در مراحل مختلف جذب وجوه بیت کوین با درجه نهادی برای مشتریان خود هستند.

در اوایل ماه مه ، گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک با خدمات fintech Fidelity National Information Services همکاری کرد تا چارچوبی را برای وام دهندگان ایالات متحده برای ارائه خدمات تجارت رمزنگاری به مشتریان فراهم کند.

با جزئیات محدودیت HSBC در مورد بیت کوین (BTC) و رمزنگاری به طور کلی ، کوین اظهار داشت:

“من Bitcoin را بیش از یک وسیله پرداخت ، یک طبقه دارایی می دانم ، و سوالات بسیار دشواری در مورد چگونگی ارزیابی آن در ترازنامه مشتری وجود دارد زیرا بسیار بی ثبات است.”

مدیرعامل HSBC همچنین در جستجوی سکه های ثابت اقدام کرد و اعتبار صادر کنندگان همچنین میزان حمایت از پول های ثابت در گردش ذخیره های زیر ساختاری را زیر سوال برد.

کوین ، با این حال ، با پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی اظهار داشت که CBDC ها می توانند پرداخت های مرزی را ساده کنند.

همانطور که قبلاً توسط فیبودکس گزارش شده بود ، HSBC دارای سابقه ای از احساسات ضد رمزنگاری است که بانک در لیست سیاه سهام MicroStrategy در سیستم عامل تجارت خرده فروشی آنلاین خود قرار دارد. در آن زمان ، HSBC نشان داد که این حرکت به دلیل سرمایه گذاری گسترده بیت کوین MicroStrategy بوده است.

در اوایل سال ، گزارش شده است که بانک همچنین مانع از بازگرداندن سود حاصل از سیستم عامل های ارز رمزنگاری به حساب های HSBC به مشتریان شده است.

خروج از نسخه موبایل