قیمت Kusama (KSM) با شروع شکل گیری حراجهای parachain ، به بالاترین حد میرسد.

با هجوم سرمایه گذاران به سمت موقعیتهای جدید ، برای شرکت در هیاهوی حراجهای پیش فروش پاراچین KSM به بالاترین سطح خود رسید.

قیمت Kusama (KSM) با شروع شکل گیری حراجهای parachain ، به بالاترین حد میرسد.

در حالی که اعضای جامعه و سرمایه گذاران از ویژگی های جدید هیجان زده می شوند و معامله گران برای “خرید شایعه و فروش اخبار” هجوم می آورند ، به روزرسانی های اصلی پروتکل یکی از مهمترین منابع حرکت قیمت برای پروژه های رمزنگاری است.

یکی از پروتکل هایی که علی رغم شرایط کلی نزولی که بر بازار تأثیر می گذارد ، شاهد افزایش قیمت های خود در این هفته است ، Kusama (KSM) ، یک بستر آزمایشی بلاکچین و یک زنجیره خواهر برای سیستم عامل Polkadot است. کوساما به گونه ای طراحی شده است که چارچوبی با قابلیت همکاری و مقیاس پذیر برای توسعه دهندگان فراهم می کند.

اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از سقوط به پایین 378 دلار در 10 می ، قیمت کوساما به لطف رکورد 1.568 میلیارد دلار در حجم معاملات 24 ساعته ، امروز 55٪ به بالاترین رقم در 591.55 دلار رسیده است.

نمودار 4 ساعته KSM / USDT. منبع: TradingView

سه دلیل افزایش قیمت اخیر KSM شامل راه اندازی حراج های parachain در آینده ، ادغام های اخیر است که به افزایش قابلیت همکاری Kusama با شبکه های دیگر کمک می کند و فرصت های بیشتری برای مشارکت یا قفل کردن KSM برای کسب سود فراهم می کند.

Parachain ها در آستانه پرتاب هستند

مهمترین تحول برای Kusama در اواخر 12 می زمانی اتفاق افتاد که این پروژه اعلام کرد جدیدترین پیشنهاد به روزرسانی توسط شورا تصویب شده و اکنون یک همه پرسی عمومی است.

BEAKING: ارتقا v0.9.1  شورا را تصویب کرد و اکنون یک همه پرسی عمومی است ، که سریع پیگیری می شود تا جمعه ~ 12 عصر CEST به پایان برسد.این ارتقا شامل کد پاراچین ها ، حراجی ها و وام های مردمی است که حداقل زمان را کاهش می دهد. انتقال 100 برابر و 50 برابر هزینه ها / سپرده ها را کاهش می دهد.

ₑₓₚₑcₜ cₕₐₒₛ.

— kusama (@kusamanetwork) May 12, 2021

این توسعه یک فرصت سه روزه بین 12 ماه می و 14 می برای دارندگان توکن فراهم کرده است تا به صندوق های مختلف parachains ، وام های مردمی و حراجی هایی که می خواهند در شبکه Kusama ببینند رای دهند.

از آنجا که توکن های KSM می توانند در رأی گیری شرکت کنند ، پس از اعلام بلافاصله تقاضا برای توکن افزایش یافت و با وجود رکود کلی در بازار ارزهای رمزپایه ، در 14 می همچنان افزایش می یابد.

داده های VORTECS from از Cointelegraph Markets Pro در 11 ماه می ، قبل از افزایش قیمت اخیر و قبل از اعلام اعلام نسخه v0.9.1 ، چشم انداز صعودی KSM را آغاز کرد.

امتیاز VORTECS، ، منحصر به Cointelegraph ، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار ، حجم معاملات ، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

VORTECS ore امتیاز (سبز) در مقابل قیمت KSM. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود ، امتیاز VORTECS over در هفته گذشته قبل از صعود به بالاترین سطح 70 در 11 ماه مه تقریباً در همان زمان شروع قیمت جدید KSM در منطقه سبز در نوسان و خارج بود. طی 32 ساعت آینده به بالاترین میزان خود رسیده است.

ادغام قابلیت همکاری جرقه ای ایجاد می کند

منبع دوم برای رشد قیمت KSM طی ماه گذشته اعلامیه 23 آوریل مبنی بر اعطای کمک هزینه Chainlink به ChainSafe Systems برای کمک به گسترش پشتیبانی از کوساما در پالت اوراکل Chainlink بود.

ما از اعطای کمک مالی به ChainSafeth برای توسعه ، بهبود و پشتیبانی مداوم از #Chainlink Oracle Pallet خوشحالیم که به توسعه دهندگان امکان می دهد به راحتی قراردادهای هوشمند ترکیبی را در زنجیره های @ Polkadot وkusamanetwork و همچنینsubstrate_io ایجاد کنند.
– Chainlink – کانال رسمی (chainlink) 23 آوریل 2021

همانطور که در توییت دیده می شود ، پشتیبانی گسترده توسعه دهندگان را قادر می سازد تا قراردادهای هوشمند ترکیبی را بر روی parachains DOT و KSM همراه با سایر زنجیره های بستر ایجاد کنند ، به طور قابل توجهی قابلیت همکاری آنها را افزایش می دهد.

با افزایش یکی از اهداف اصلی اعلام شده شبکه Polkadot ، افزایش قابلیت همکاری در تمام شبکه های بلاکچین ، این پیشرفت به اعضای جامعه اطمینان داد که با به کارگیری معتبرترین و گسترده ترین پلت فرم اوراکل در اکوسیستم رمزنگاری ، گام های قابل توجهی در رابطه با این هدف برداشته می شوند.

فرصت های جدید سهام و عملکرد

سومین نیروی محرکه تقاضای KSM ، فرصت های جذاب بازدهی است که به دارندگان توکن ارائه می شود که مایلند توکن های KSM خود را در شبکه یا با parachains جدید به اشتراک بگذارند.

داده های حاصل از جوایز staking نشان می دهد که میانگین نرخ بازده برای staking و تفویض KSM در شبکه 13.72٪ است در حالی که یک گره اعتبارسنج 14.72٪ درآمد دارد.

به عنوان بخشی از فرآیند حراج parachain ، پروژه هایی مانند Karura برای وام جمعیت انتخاب شده اند که شامل طرفداران جامعه است که KSM خود را با پروتکل مربوط به مدت اجاره parachain در ازای نشانه بومی parachain پیوند می دهند.

ما مروری برKaruraNetwork ، مرکز DeFi کوساما و رویکردی که با جامعه در پیش گرفته ایم برای برنده شدن اولین شکاف parachain در Kusama https://t.co/r1zrW5KOK9
AcalaDeFi Hub of Polkadot (AcalaNetwork) 13 مه 2021

وام انبوه به پروژه اجازه می دهد تا شرایط لازم برای اخذ اجاره parachain را برای مدت زمان مشخصی برآورده کند و پس از پایان مدت اجاره ، کلیه نشانه های KSM به مشارکت کنندگان بازگردانده می شود.

در ازای قفل کردن رمزهای خود برای مدت زمان طولانی ، اعضای انجمن با رمز بومی پاراچین مورد بحث پاداش می گیرند اما توانایی کسب پاداش های KSM را از دست می دهند.

مدل وام جمعیتی یک طرح ابتکاری جدید برای جمع آوری سرمایه برای پروژه های رمزنگاری است که اعضای جامعه را مشتاق می کند و مشتاقند توکن های مبتنی بر KSM خود را بدست آورند و همچنین می توانند مالکیت KSM خود را حفظ کنند.

خروج از نسخه موبایل