اخبار

قیمت 1INCH به عنوان بالاترین تجمع کننده DEX برای تسلط بر DeFi به بالاترین قیمت رسیده است.

مجموعه ای از به روزرسانی های پروتکل و ادغام نقدینگی جدید ثابت می کند که 1INCH قصد دارد سهم بازار تجمع کننده DeFi و DEX خود را افزایش دهد.

قیمت 1INCH به عنوان بالاترین تجمع کننده DEX برای تسلط بر DeFi به یک بالاترین قیمت رسیده است.

همزمان با تکامل و گسترش اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) که کل بخش ارزهای رمزپایه را در بر می گیرد ، رقابت برای تبدیل شدن به بزرگترین واحد تجمع غیرمتمرکز (DEX) در حال داغ شدن است زیرا به نظر می رسد تازه واردان این حوزه به صورت هفتگی ظاهر می شوند.

یکی از برترین تجمع کنندگان DEX که اخیراً شاهد رکورد جدیدی از قیمت آن بوده است ، 1INCH است ، پروتکلی که “دسترسی به بیشترین نقدینگی ، کمترین لغزش و بهترین نرخ ارز در سراسر Ethereum و Binance Smart Chain” را طبق وب سایت projet ارائه می دهد.

قیمت 1INCH

نمودار 4 ساعته 1INCH / USDT. منبع: TradingView

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از رسیدن به پایین در نزدیکی 5.15 دلار در 5 مه ، قیمت 1INCH با 47٪ افزایش قیمت برای رسیدن به بالاترین رکورد جدید در تاریخ 7.55 دلار در 6 مه.

ادغام های جدید نقدینگی جرقه جنجالی است

اعلامیه 6 مه مبنی بر اینکه پروتکل نقدینگی موجود در اکوسیستم MDEX DeFi را که به سرعت در حال افزایش است و در زنجیره هوشمند Binance (BSC) فعالیت می کند ، جمع کرده است و باعث افزایش قیمت اخیر شده توسط 1INCH شد.

#MDEX x #1INCH
ما خوشحالیم که اعلام می کنیم نقدینگی جمع شده با # 1inchNetwork #MDEX در #BSC # 1inch: یک شبکه توزیع شده برای پروتکل های غیرمتمرکز که سودآورترین ، سریعترین و محافظت شده ترین عملیات را در #DeFi امکان پذیر می کند pic.twitter.com/Z3keYCxvcQ
– Mdex.com (Mdextech) 6 مه 2021

این یکپارچه سازی جدید به گسترش بیشتر دامنه 1INCH و تثبیت موقعیت آن به عنوان گسترده ترین تجمع کننده DeFi تاکنون کمک کرده است.

ادغام نقدینگی MDEX به سرعت با انتشار کیف پول 1INCH همراه بود که “یک نقطه ورود کاربر پسند به DeFi” ارائه می دهد.

#1inchWallet launches on @ProductHunt

با خیال راحت نظرات خود را بگذارید و هر گونه سوال را از توسعه دهندگان بپرسید!
#DeFi #1inch #iOS
رمزنگاری : #https://t.co/h5np5T4EkX
— 1inch Network (@1inchNetwork) May 6, 2021

همزمان با آشکار شدن کیف پول ،این تیم همچنین اعلام کرد که با پلت فرم پرداخت دیجیتال WireX (WXT) برای کمک به مهاجرت 20٪ از توکن WXT از شبکه Stellar (XLM) به شبکه Ethereum (ETH) همکاری خواهد کرد.

در مجموع ، این تحولات به 1INCH کمک کرد تا در تاریخ 6 مه به بالاترین رکورد جدید در 7.55 دلار برسد ، قبل از اینکه سودآوری در ساعات اولیه معاملات 7 مه قیمت را به 6.30 دلار برساند.

به دنبال بازپس گیری قیمت ، و به عنوان شاهدی برای سرعت کار پروتکل برای تلفیق نسخه های جدید ،تیم در 1INCH اعلام کرد که Uniswap (UNI) V3 را در 5 ماه مه راه اندازی کرده است. در نتیجه ، قیمت 1INCH 13٪ پس از اعلامیه به بالاترین قیمت روزانه در $ 7.13 رسید.

در حالی که نمودار قیمت 1INCH معاملات یک طرفه در هفته اول ماه مه داشت ،داده های VORTECS from از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای altcoin در 1 مه ، قبل از افزایش قیمت اخیر کرد.

امتیاز VORTECS، ، اختصاصی Cointelegraph ،یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار ، حجم معاملات ، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

قیمت 1INCH

امتیاز VORTECS™ VORTECS ™ (سبز) در مقابل قیمت 1INCH. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود ، امتیاز VORTECS into در ماه می ثابت بود و پس از آن در 1 می شروع به افزایش کرد ، و در اوج 77 رسید ، تقریبا 3 روز قبل از اینکه قیمت در 24 ساعت آینده 47٪ افزایش یابد.

ادغام اخیر پروژه در زنجیره هوشمند Binance ،انتشار کیف پول بومی خود و این واقعیت که یکی از DEX های پرکاربرد در شبکه Ethereum است ، همگی نشانه هایی از این پروژه هستند که راه را برای ایجاد خودکار بازار و بازدهی DeFi در فضای رمزنگاری هدایت می کنند. هر یک از این تحولات نشان می دهد که رمز برای موقعیت صعودی بیشتر مناسب است.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx