صلح جهانی ارمغانی از بلاکچین

آیا بلاکچین می تواند صلح جهانی را به ارمغان بیاورد یا این فقط یک افسانه است؟

صلح جهانی ارمغان بلاکچین خواهد بود یا فقط یک رویاپردازی برای مردم جهان خواهد بود ؟

هرکسی که با اصل بلاکچین و بنابراین ارزهای رمزنگاری شده آشنا باشد ، احتمالاً از خود پرسیده است که آیا بلاکچین می تواند به صلح جهانی کمک کند؟ خوشبختانه فرضیه های زیادی در مورد نحوه برخورد با این موضوع وجود دارد. بیایید نگاه دقیق تری به آنها داشته باشیم.

صلح جهانی در گذشته

بیایید با کمی تاریخ شروع کنیم. بسیاری از شما احتمالاً تعجب خواهید کرد اگر بدانید Henry Ford ، کارآفرین آمریکایی و پیشگام خودرو ، ایده بلاکچین را داشته است. در سال 1921 ، وی ایده و چشم انداز خود را مبنی بر پایان دادن به همه جنگ ها با حذف طلا به عنوان یک واحد ثروت و جایگزینی آن با یک واحد انرژی معرفی کرد ، زیرا طلا دلیل جنگ ها بود. توضیحات و ایده تقریباً عجیب شبیه به فناوری بلاکچین است. یعنی 100 سال پیش ایده و چشم اندازی برای دیجیتالی شدن ارز و جامعه وجود داشت.

پیش بینی تقریباً غیرقابل باور دیگر در مورد بلاکچین و اثبات کار ، قطعه ای از کتاب 1981 “مسیر بحرانی” اثر Buckminster Fuller ، معمار آمریکایی است. وی در یک قسمت از کتاب خود درباره سیستمی برای همه می نویسد که بر حسب کیلووات بر ساعت توصیف می شود و ملاک بیان قیمت تولید و تولید در هر فرآیند یا شیء خواهد بود. وی در ادامه می نویسد که این سیستم بانکداران و سایر واسطه ها را حذف می کند ، و می افزاید: ما در حال حاضر 150 دریاسالار داریم که هرکدام تلاش می کنند کشتی خیالی زمین را در جهت متفاوتی هدایت کنند.

یافتن تکه هایی از این پیش بینی ها و چشم اندازها شگفت انگیز است. حتی شگفت انگیزتر است که ببینیم این چشم اندازها به آرامی به ثمر می رسند. این ایده تقریباً از همان آغاز تولید برق مطرح بوده است. اما سوال این است که چرا افراد بیشتری از این ایده ها استفاده نکرده اند؟

صلح جهانی امروز

حالا بیایید به زمان حال نگاه کنیم. نظریه ها و تزهایی وجود دارد که بلاکچین می تواند به ایجاد صلح جهانی کمک کند. یک فکر بسیار جالب توسط Jason Lowery از نیروی فضایی ایالات متحده ارائه شده است ، جایی که در گزیده ای منتشر شده ، او جنگ را به اثبات کار تشبیه می کند که در سطح جهانی بسیار پذیرفته شده است.

جنگ به عنوان اثبات کار تلقی می شود ، گره هایی که توسط کشورها نشان داده می شوند ، برای تأیید وضعیت و مالکیت اموال استفاده می شوند.در صورت درگیری نیروهای نظامی ، این پایان یک بلوک است و در صورت پیروزی ، سایر کشورها این وضعیت را تأیید می کنند ، بنابراین بلاکچین بلوک دیگری به تاریخ اضافه می کند.

و Lowery تنها نیست ، بسیاری از نظریه های مشابه وجود دارد و همه با کمابیش یک نتیجه گیری.

نتیجه گیری

می توان گفت که ما در حال حاضر یک واحد انرژی یا یک ارز انرژی داریم. اکنون بر عهده هر فرد است که تصمیم بگیرد چگونه می تواند آن را بپذیرد. واضح است که ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک هدف برای تنظیم هستند. اگر صرفاً به صورت فرضی ، از تمام منابع انرژی به عنوان بلاکچین استفاده می شد ، ما به عنوان بشریت می توانستیم به نتایج بهتر و مسالمت آمیزتری دست یابیم و مهمتر از همه ، این امکان وجود داشت که فرصت های برابر را برای همه به ارمغان بیاوریم و شاید حتی به صلح جهانی برسیم.

خروج از نسخه موبایل