صرافی Coinbase به دنبال راه اندازی دفتر خود در نیویورک است.

گفته می شود که Coinbase پس از اعلام تعطیلی دفتر مرکزی سان فرانسیسکو در ماه گذشته ، بی سر و صدا دفتر اول خود را در نیویورک راه اندازی کرده است.

Coinbase بزرگترین صرافی رمزنگاری ایالات متحده ، اولین دفتر خود را در نیویورک راه اندازی کرده است. نیویورک پست روز یکشنبه گزارش داد که بورس ارزهای رمزنگاری شده نزدک 30،000 فوت مربع از شرکت سرمایه گذاری استیون کوهن Point72 در 55 Hudson Yards شرکت های مرتبط تحت اجاره قرار گرفته است.

این گزارش با استناد به منابعی از یک شرکت املاک و مستغلات خاطر نشان می کند که دفتر آینده Coinbase در نیویورک قطعه کوچکی از 339،000 فوت مربع Point72 را در برج تشکیل می دهد. این گزارش همچنین خاطرنشان می کند که منطقه هادسون یاردز بیشتر به خاطر مستاجران شرکتی ، رسانه ای و حقوقی شناخته می شود نه شرکت های فناوری.

یک ناظر بازار گفته است “این یک نام تجاری جدید از کاربران نه تنها برای Related Hudson Yards بلکه برای کل منطقه West Side است.”

Coinbase با بزرگترین مبادله رمزنگاری در ایالات متحده ، امسال پس از انتشار عمومی در Nasdaq در ماه آوریل ، مورد بحث بیشتری قرار گرفت. این شرکت به دلیل موضع گیری بدون دفتر مرکزی خود که به طور رسمی توسط مدیر عامل شرکت و بنیانگذار برایان آرمسترانگ در فوریه 2021 اعلام شد ، شناخته شده است. ماه گذشته ، Coinbase قصد داشت دفتر خود را در سانفرانسیسکو در سال 2022 به عنوان بخشی از تعهد این شرکت به “ being remote first ” تعطیل کند.

اخبار مرتبط:مشاور سابق کاخ سفید برای نقش سیاست جدید Coinbase را استخدام می کند.

آرمسترانگ تأكید كرد كه تعطیلی مقر Coinbase در Golden Gate City گام مهمی در اطمینان از عدم تبدیل شدن هیچ دفتری به دفتر غیر رسمی است. او گفت : “در عوض ، ما شبکه ای از دفاتر کوچکتر را برای کارمندان خود ارائه خواهیم داد تا در صورت تمایل در آنجا کار کنند.”

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود ، موقعیت Coinbase در مورد از راه دور بودن اولین موضع گیری بدون ستاد مشابه توسط رقیب Binance ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان را نشان می دهد.Changpeng Zhao مدیر عامل شرکت Binance در سال 2019 گفت که محل کار و دفتر مرکزی “مفاهیم قدیمی مانند SMS و MMS هستند.”

خروج از نسخه موبایل