سقوط رمزنگاری قانونگذاران را وادار کرد مقررات جدیدی را برای حمایت از مصرف کنندگان در نظر بگیرند.

نهادهای نظارتی ایالات متحده طی یک هفته که شاهد از بین رفتن یک چهارم ارزش BTC است نگران می شوند.

سقوط رمزنگاری قانونگذاران را وادار کرد مقررات جدیدی را برای حمایت از مصرف کنندگان در نظر بگیرند.

تنظیم کنندگان بازار و قانون گذاران ایالات متحده ممکن است در حال مرور مجدد قانون دارایی های رمزنگاری شده در پی یک هفته طوفانی تجارت باشند که شاهد کاهش قیمت بیت کوین در یک نقطه 15000 دلار و سقوط رمزنگاری بود.

طبق گزارش بلومبرگ در تاریخ 20 می ، تنظیم کنندگان مالی واشنگتن هنوز از چگونگی تنظیم بازارهای بی ثبات اطمینان ندارند. همانطور که تنظیم کنندگان بانکی روز چهارشنبه در Capitol Hill شهادت دادند ، معاون نظارت فدرال رزرو ، Randal Quarles ، از نبود مقررات کافی صحبت کرد ، اظهار داشت:

“ما در فدرال رزرو در حال بررسی روشهای مختلف برای حل این مسئله هستیم”

وی افزود که آژانس های فدرال قبل از ایجاد چارچوبی برای نظارت ، به زمان نیاز دارند تا رویکرد نظارتی درست را در نظر بگیرند. مقامات ایالات متحده هنوز هم در درجه اول به فعالیت های غیرقانونی مرتبط با دارایی های دیجیتالی غیرمتمرکز مانند دستکاری در بازار ، پولشویی و روند رو به رشد حملات باج افزار مربوط هستند.

آل گرین از دموکرات تگزاس از کوارلز خواست تا ایده هایی در مورد چگونگی تنظیم بازار توسط کنگره ارائه دهد و اظهار داشت: “این یک مسئله جدی است. ما به تخصص شما نیاز داریم. ”

بازارهای بیت کوین و ارزهای رمزنگاری از نظر ماهیت بی ثبات هستند و اصلاحات بزرگی به این بزرگی پس از چنین صعودهای سریع امری عادی بوده است ، اما به نظر می رسد تنظیم کنندگان مالی با این روند اخیر بی خطر هستند.

مایکل هسو ، سرپرست واحد سرپرستی پول ، گفت که وی و دیگر نهادهای نظارتی درباره ایجاد یک گروه ویژه بین آژانس در رمزهای رمزپایه گفتگو کرده اند. در همین حال ، شرود براون ، رئیس کمیته بانکی سنا ، به طور جداگانه نگرانی ها را در مورد نوسانات ارزهای رمزپایه ابراز کرد.

“این به من می گوید که شرکت های استارت آپ و دیگر افرادی که خارج از سیستم نظارتی فعالیت می کنند می توانند خطر ایجاد کنند. هنوز راه حل را  نمی دانم ، اما این باعث نگرانی است. “

براون در نامه ای در 19 می به عنوان مسئول نظارت بر ارز مایکل هسو ، در مورد اختیارات OCC برای اعطای منشور به شرکت های مالی و غیر مالی ابراز نگرانی کرد. وی به طور خاص از شرکت های رمزنگاری Paxos ، Protego و Anchorage نام برد که منشور اعتماد ملی تحت رئیس قبلی ، برایان بروکس ، که OCC را ترک کرد و به Binance پیوست ، اعطا شد.

شرود ، بروکس را به طرفداری از شرکت های رمزنگاری متهم کرد و اظهار داشت: “شرکتی که نمی تواند شرایط سختگیرانه سایر بانک ها را برآورده کند ، مجاز نیست خود را به عنوان یک بانک در معرض دید عموم قرار دهد.”

وی توصیه کرد که OCC هرگونه منشور اعتماد ملی مشروط را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد و تصویب هرگونه منشور اضافی برای نهادهای غیر بانکی ر متوقف کند.

در اوایل این ماه ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار گری گنسلر به نمایندگان مجلس در مورد حداقل یک تغییر که فکر می کرد باید انجام دهند که اعطای صریح اختیارات SEC به مبادلات رمزنگاری است ، توصیه کرد.

گنسلر در مورد ماهیت بسیار سوداگرانه بیت کوین اظهار داشت که “این می تواند به صفر برسد یا ممکن است بالا برود و این ماهیت آن است” ، افزود که در حال حاضر در سیستم از نظر مقررات و حمایت از سرمایه گذاران شکاف وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل