اخباراخبار آلت کوین ها

بیلی مارکوس خالق دوج کوین مدت ها است در بازار دیجیتال سرمایه گذاری نمیکند

بیلی مارکوس یکی از چهره های دارایی های دیجیتال است. وی که به همراه جکسون پالمر توانست میم کوین محبوب، یعنی دوج کوین را که با نماد سگ بامزه شیبا با جنبه شوخی به بازارا مالی دیجیتال معرفی کرد.

و اکنون این میم کوین با جدی شدن فرایند توسعه آن به عنوان یکی از ده ارز برتر در حوزه مالی کریپتوکارنسی در حال رقابت با سایر دارایی ها است در عنوتانی گفت که 9 سال پیش روند سرمایه گذاری خود را بر روی ارز های دیجیتال متوقف کرد. و اکنون هیچ دارایی خاصی را در والت دیجیتالی خود ندارد. او مدعی است که از 9 سال پیش تا کنون تمایلی به خرید هیچ ارز دیجیتالی را نداشته است.

چندی پیش یکی از کاربران و مخاطبان او در صفحه توییتر بیلی مارکوس از او پرسید که هم اکنون بر روی کدام یک از دارایی های دیجیتال متمرکز است. و بر روی آن سرمایه گذار است. و او در پاسخ به این سوال گفت که از سال 2013 که دوج کوین را به عرصه معاملاتی دیجیتال معرفی کرده است. تا به امروز به طور کامل از بازار سرمایه بیرون آمده و هیچ سرمایه گذاری خااصی را بر روی ارز خاصی انجام نداده است.

در ادامه

او افزود که هم اکنون در والت دیجیتال خود مقداری از دستمزدی که پیرو تشکیل دوج کوین به دست آورد است در والت دیجیتال اش موجود است. که احتمالا در آینده قصد فروش آنها را دارد.

بیلی مارکوس با این که خود یکی از توسعه دهنده ها است اما معتقد است که بازار مالی دیجیتال شبیه به کازینو میماند. و احتمالا کاربران زیادی در این قمار حجم بالایی از دارایی های خود را میبازند.

او در عناوین متعددی در صفحه مجازی خود در خصوص دارایی های دیجیتال ابراز نظر منفی کرد. و گفت که هم اکنون از تیم توسعه دهنده دوج کوین استعفاء داده است. همچنین گفت که در آینده هم علاقه مند به توسعه دارایی دیجیتال دیگری نیست.

منبع: u.today

مطالب بیشتر:


بیلی مارکوس بنیان گذار دوج کوین: ارز های دیجیتال کلاه برداری اند
به گفته بیلی مارکوس دوج کوین روز های درخشانی را در پیش دارد
خالق بیت کوین مشخص شد/ هویت ساتوشی ناکاموتو فاش شد
معرفی بهترین کیف پول نرم افزاری برای بیت کوین/بررسی والت ها
دوج کوین هشت ساله میشود/ایلان ماسک و تولد پلتفرم دوج کوین
شیبا چه تفاوتی با دوج کوین دارد؟/بررسی شباهت و تفاوت دوج کوین و شیبا اینو

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx