بانک DBS بزرگترین بانک سنگاپور در Q1 2021 ده برابر رشد حجم رمزنگاری را ثبت کرده است.

مدیر عامل بانک DBS ، پیوش گوپتا گفت که صرافی بانک برای سه ماهه دوم پیشنهاد توکن در نظر گرفته است.

بانک DBS ، بزرگترین بانک خرده فروشی و تجاری سنگاپور ، نتایج مالی سه ماهه اول خود را پس از راه اندازی مبادله ارز رمزپایه نهادی در دسامبر 2020 اعلام کرد.

Chng Sok Hui ، مدیر ارشد مالی بانک DBS ، گفت که این بانک عملکرد رکوردی را تجربه کرد زیرا سود خالص سه ماهه برای اولین بار در تاریخ از 2 میلیارد دلار فراتر رفت و این نسبت به سه ماهه قبل دو برابر شد.

مدیر عامل بانک DBS ، پیوش گوپتا گفت : پلتفرم رمزنگاری DBS ، DBS Digital Exchange ، ظاهراً نقش مهمی در آخرین نقطه عطف بانک ایفا کرد ، زیرا این پلتفرم با افزایش ده برابری در حجم معاملات روزانه ، به 30 تا 40 میلیون دلار رسید .

پیوش گوپتا برنامه های دیگری را برای مبادله رمزنگاری تازه راه اندازی شده اعلام کرد ، از جمله اولین پیشنهاد امنیتی این شرکت که برای سه ماهه دوم سال 2021 برنامه ریزی شده است.

گوپتا همچنین به همکاری این شرکت با بانک سرمایه گذاری ایالات متحده JPMorgan Chase و شرکت سرمایه گذاری ایالتی سنگاپور Temasek برای ایجاد سرمایه گذاری جدید بلاکچین متمرکز بر معاملات جهانی بین بانکی اشاره کرد.

“بلاکچین می تواند الگو را تغییر دهد. پول را می توان به شکل دیجیتالی تصفیه شده تبدیل کرد که می تواند به سرعت پیام کتبی برای تسویه حساب ارسال شود. ”

گوپتا گفت که پرداخت های مرزی مبتنی بر بلاکچین DBS و JPMorgan شامل آزمایشاتی با ارزش دلار سنگاپور و دلار آمریکا است. “ما به طور فعال بانک های دیگری می آوریم تا یورو ، استرلینگ ، رنمینبی و غیره بخشی از سیستم شوند. و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم ، بخش مهمی از زیرساخت های تغییر دهنده بازی برای پرداخت ها خواهیم بود. “

خروج از نسخه موبایل