بازیکن Axie Infinity از فیلیپین با درآمد خود از بازی معروف بازی برای کسب درآمد با رمزنگاری دو خانه خریداری کرد.

یک بازیکن Axie Infinity از فیلیپین ادعا می کند که دو خانه را با سود حاصل از بازی رمزنگاری شده کسب کرده است.

بازیکن Axie Infinity از فیلیپین با درآمد خود از بازی معروف بازی برای کسب درآمد با رمزنگاری دو خانه خریداری کرد.

در اوایل این ماه ، John Aaron Ramos جوان 22 ساله که با نام مستعار “Magnus TV” بازی می کند ، در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که از منافع حاصل از بازی Axie Infinity دو خانه در فیلیپین خریداری کرده است.

در این پست ، Ramos این خریدها را به افزایش قیمت Axie’s در بازی توکن Smooth Love Potion (SLP) نسبت می دهد ،که با افزایش 940٪ از 0.035 دلار در 24 آوریل به بیش از 0.364 دلار در 2 می رسیده است.SLP از آن زمان 45٪ مجدداً خریداری شده و آخرین قیمت خود را با قیمت تقریبی 0.20 دلار تغییر داده است.

“من به توانایی AXIE برای بلند کردن ما اعتقاد داشتم ، من یک SLP برگزار کردم ، به روند جامعه AXIE توجه کردم و تحقیق کردم […] سپس من با قیمت SLP بازی کردم تا بودجه کافی برای خرید دو خانه و یک تیم داشته باشم. “

بازیکنان Axie Infinity می توانند SLP را از طریق منطقه نبرد PVP بازی ها کسب کنند ،جایی که بازیکنان با Axes خود می جنگند – موجوداتی با الهام از Pokemon که در بازی پرورش می یابند و به عنوان نشانه های غیرقابل شوک نشان داده می شوند.

SLP در حال حاضر با دارا بودن 81 میلیون دلار به عنوان 428 امین دارایی رمزنگاری شده است که در 24 ساعت گذشته بیش از 45 میلیون دلار تجارت داشته است.

علاوه بر SLP ، بازیکنان Axie همچنین فرصت هایی دارند که رمز بازی AXS را بدست آورند. رمز AXS نیز اخیراً سودهای شهاب سنگی را شاهد بوده و طی 6 ماه از آغاز معاملات توکن ، 5114٪ از 0.14 به 7.30 دلار رسیده است.

راموس در بازیهای Yild Guild برنامه “Sponsor-A-Scholar” ،که حامیان مالی را به اهدا SLP به بازیکنان Axie مستقر در کشورهایی که هزینه های تنظیم شده مربوط به بازی Axie infinity ممکن است برای بسیاری از کاربران احتمالی بسیار سنگین باشد ، تشویق می کند.

گزارش شده است که Axie Infinity در اواخر سال 2020 در فیلیپین محبوب شد ، زیرا افراد پس از از دست دادن شغل خود به دلیل همه گیری ، به دنبال راه های جایگزین برای کسب درآمد بودند.

خروج از نسخه موبایل