استخرهای استخراج عمده Bitcoin اکنون فعال سازی Taproot را نشان می دهند.

بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین برای Taproot علامت گذاری می کنند اما ممکن است در طی این دوره دشواری فعلی ، فعال سازی به 90٪ برسد.

استخرهای استخراج عمده Bitcoin اکنون فعال سازی Taproot را نشان می دهند.

9 مورد از استخرهای استخراج 10 بیت کوین (BTC) با توزیع نرخ هش اکنون نشانگر فعال سازی Taproot با BTC هستند. TOP تنها استثنا در زمان نوشتن مقاله است.

در واقع ، 90٪ از نرخ هش بیت کوین به طور خلاصه نشانه ای برای ارتقا پروتکل است که اکنون رقم حدود 73٪ است.

روز دوشنبه با انتشار توییت ، Binance غول مبادلات رمزنگاری اعلام کرد Binance Pool سیگنالینگ را برای Taproot آغاز کرده است. طبق ربات توییتر ، سیگنال Taproot اولیه Binance Pool در ارتفاع بلوک 683،878 رخ داده است.

براساس بازخورد جامعه ، Binance Pool شروع به علامت گذاری برای Taproot کرده است.
تخمین زده می شود که Binance Pool قبل از جمعه این هفته به طور کامل از Taproot پشتیبانی کند.
https://t.co/eukp3FlEA8
Binance (@binanceMay 17, 2021

همانطور که قبلاً توسط fibodex گزارش شده بود ، دو استخر بزرگ استخراج بیت کوین AntPool و F2Pool از اولین حامیان ارتقا پروتکل در عرصه استخراج بودند.

BTC.TOP,  گزارش ;کرده است که تنها ده استخر برتر که هنوز برای Taproot علامت گذاری نشده است ، شروع به سیگنالینگ Taproot می کند.در داده های Taproot.watch ، یک صفحه وب ایجاد شده توسط توسعه دهنده Bitcoin Hampus Sjöberg ، چندین بار حداقل 10 بلوک متوالی با سیگنال های Taproot در دوره دشواری فعلی را نشان می دهد.

منبع: Taproot.watch

با این حال ، با 190 بلوک غیر سیگنال تا کنون ، فعال شدن Taproot در این پنجره دشواری فعلی قفل شده بعید به نظر می رسد.ارتقا پروتکل تنها در صورتی می تواند پیش برود که 90٪ از 2016 بلوک استخراج شده در یک دوره دشواری شامل یک سیگنال فعال سازی باشد.

در 190 بلوک ، بلوک های غیر سیگنالینگ اکنون بیش از 9 درصد است. در 202 بلوک غیر سیگنالینگ ، نیاز آستانه قفل شدن Taproot در حدود 11 روز به تنظیم مشکل بعدی هدایت می شود.

فعال سازی Taproot باید قبل از 11 آگوست قفل شود تا شبکه در نوامبر انجام شود. اگر این اتفاق بیفتد ، مسلماً قابل توجه ترین پیشرفت سطح پروتکل در چهار سال گذشته برای بزرگترین رمزنگاری شده توسط سرمایه بازار است.

به روزرسانی Taproot اساساً شرایط هزینه ای را که طرفین معامله تجویز می کنند ، پوشانده و این ویژگی دارای تأثیرات قابل توجهی برای حریم خصوصی و قابلیت های قرارداد هوشمند پروتکل بیت کوین است.

 

خروج از نسخه موبایل